duminică, 14 martie 2010

Ai plecat



Ai plecat fara sa privesti inapoi
Si privirea mea ti-a urmat pasii
Si-am incercat sa inteleg
De ce simt atata durere.
Am crezut ca simti pentru mine
Altceva decat mila si indiferenta
Am sperat intr-o viata impreuna
Am indraznit sa visez la fericire.
Stiu,n-am fost ce ti-ai dorit
Dar pentru tine as fi schimbat lumea
Si m-as fi schimbat si eu.
Nu ti-am cerut decat rabdare
Nu ti-am promis decat iubire
Dar sufletul tau nu a vrut sa creada.
Acum stau si ma intreb
Cu ce am gresit in fata vietii
De ce ma pedepseste astfel
De ce sunt vesnic condamnat
La o crunta singuratate.
Nu am vrut decat sa-ti vad zambetul
Am dorit doar sa te strang in brate
Sa te apar de toate durerile
Sa iti alung norii de peste ganduri.
Si ochii mei revad incontinuu
Cum ai plecat fara sa privesti inapoi
Si privirea mea ti-a urmat pasii
Si incerc sa inteleg
De ce simt atata durere.

Un comentariu:

  1. Frumos. Ma bucur ca mai exista si oameni care cred in frumos, care isi fac timp sa scrie versuri...

    RăspundețiȘtergere