marți, 24 ianuarie 2012

Huoooooooooooo,milogilor!Asta e revolutie?

Momentul solemn al depunerilor de coroane este spart de huiduielile generalizate in clipa in care se anunta depunerea coroanei din partea Presedintelui.Pe scena improvizata din fata Hotelului Traian,ceilalti "lideri"(Crinulet si Ponta) isi largesc ranjetele de pe fete,ranjete care le aparusera la primele huiduieli adresate prefectului portocaliu.Pacat ca au mainile in buzunare,altfel si le-ar freca fericiti.Nasurile lor adulmeca mirosul de ciolan.
Probabil ca,ascuns la Cotroceni,Traienica isi roade aceleasi maini cu care isi stergea lacrimile false in stanga lui Stolojan.Spumega si isi face planuri de dosare penale pe numele celor doi oponenti.
Traditionala Hora Unirii se joaca grabit,pe langa traditionalii dansatori verificati ingramadindu-se o gloata de SPP-isti in jurul catorva politruci de mana a doua ce viseaza la locuri caldute in casa aceea mare unde se doarme si se mananca bine(Casa Poporului).
Pe margine pensionari rebegiti,atosi,mandri,galagiosi pe langa alti gura casca dornici de scandal incep miscari de trupe vizibile doar de la etajele hotelului alaturat.Se pregateste marea impartire.Startul se da brusc si,uitand de orice revendicare,cucoane cu gulere de blana argintie trantesc cativa mosnegi mai firavi la pamant si se reped catre marmidele cu fasole ca la promotiile de tigai de la Lidl.
Toata durerea lor,toate nemultumirile(legitime de altfel) s-au topit in aburii celor 10000 de portii de fasole cu care Primaria vrea sa se dea mare inca odata.In toata gloata imi doresc sa vad pe cineva care sa aiba curajul sa puna fasolele peste coroana depusa de Presedinte.Imi doresc sa vad pe cineva care calca ostentativ in picioare portia de fasole cu carnati.Imi doresc sa vad pe cineva care varsa vinul de sufletul Puterii.
Nu am sa vad niciodata asa ceva.Paharele se golesc fara numar.Fete de betivani dezmortiti se vad peste tot.Mainile hulpave se intind sa prinda doua,trei,zece portii daca se poate.Simt ca nu mai pot.Mai presus de nemultumirea mea,de saracia mea,ma ineaca sentimentul de umilinta ca traiesc in aceasta societate.Si in murmurul creat de clefaiala generala se aude urletul meu:
HUOOOOOOOOOOOOOOOOOO,MILOGILOR!!!!!!!!!!ASTA E REVOLUTIE?????

6 comentarii:

  1. Pacat case politizeaza,aceasta sarbatoare istorica.cit despre ce se intimpla in tzara,eu sunt pt.o schimbare.nu stiu cine ar fi potrivit,dar nici pe actualii,nu-i mai vreau...JOS..JOS...JOS!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sa spun? E trist, jalnic, fara cuvinte. O tara de marionete care danseaza, protesteaza , manaca(fasole cu ciolan) la comanda manuitorilor , a celor care trag de sfori niste biete marionete. Daca s-ar scula acum Cuza ar muri la loc de suparare.

      Ștergere
  2. Minoki nu Cuza trebuiew sa se scoale ci Tepes.

    RăspundețiȘtergere
  3. Florinash,politicienii mulg tara asta de ani de zile si,din cand in cand,ne mai ofera si putin circ,la care majoritatea dintre noi punem botul ca fraierii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Romanii nu sunt UNITI! Ce sarbatoare? Ce UNIRE? Prilej de "baie in multime"? De ce ii primim pe cei care au muls inainte tara in multime, de ce ii mai suportam inca pe cei care ne iau si ultima suflare? Pentru ca nu suntem UNITI! Bravo lor, bravo lor inaintasilor nostri, o sa mai treaca sute de ani ca sa se nasca in noi sentimentul de UNITATE (asta daca il putem numi "sentiment"). Cat despre clasa politica actuala... =aici las loc pentru parerile voastre nescrise= ... mi-e sila, mi-e sila de pieptul lor batut cu caramida, mi-e sila de incercarile repetate de jegmaneala pe fata, mi-e sila de stampila pe care o vom "marca" si care ne va aduce "finalul". Sa vad eu atunci daca vom mai avea puterea sa strigam "Huooooooo". O seara buna si nu ma condamnati!

    RăspundețiȘtergere
  5. e dureros cand vezi cat de putin costa un om: un blid de fasole si un pahar de vin. cu atat ii cumperi pe marea majoritate. si vor continua sa voteze cu ei pentru ca isi vor aminti de blidul de fasole de la Ziua Unirii sau de pachetelul dat inaintea alegerilor, dar uita cu desavarsire de taierile din salarii si pensii, de scumpirile in lant, de multimea de taxe si taxulite care apr peste noapte etc. blidul ala de fasole sterge memorii.

    RăspundețiȘtergere