luni, 24 ianuarie 2011

Intrebari de presedinte


La inceput m-a doborat emotia si,ca sa va arat ca sunt om (dupa chipul si asemanarea voastra),am varsat lacrimi.Numai eu stiu ce era in sufletul meu.Si nu va spun...Am coborat in mijlocul vostru ca sa ma puteti atinge.Si voi intindeati mainile spre mine ca spre Isus.De ce?
Ca sa va fac pe plac,sa va arat ca imi pasa de voi, m-am certat cu Tariceanu care avea grija sa va coboare nivelul de trai.Si iar ati venit la mine si m-ati aclamat si mi-ati rostit numele cu veneratie.De ce?
Oriunde mergeam ma inconjurati cu zambetele voastre si imi ofereati totul.Si recunosc ca imi placea.Dar,de ce?
Apoi m-ati ales pentru al doilea mandat.Si am iesit impreuna in strada si am ras impreuna de "prostanac" ce se bucura ca un copil fara sa stie ce il asteapta.Si ati crezut in promisiunile mele si m-ati ascultat orbeste.De ce?
Ca sa va arat din nou ca imi pasa am pus in fruntea guvernului pe "raul cel mai mic".Si l-am sustinut in ciuda celor care imi tot spuneau ca nu fac bine(pe aia i-am dat afara sau m-au parasit).Si tot ati mers langa mine.De ce?
Cand m-am pomenit cu sepci de politist in curtea palatului am tinut "coada"sus si am declarat ca nu mai am nevoie de ei,ca au murdarit simbolurile statului.Care stat?Statul sunt eu!Si cu toate astea multi dintre voi mi-ati dat dreptate.De ce?
Apoi a fost Iasul.Cand difuzoarele date la maximum nu au reusit sa va acopere huiduielile.Cand am fost smuls din hora de catre SPP-istii speriati ca situatia ar putea degenera.Din hotelul in care eram refugiat le auzeam scandarile impotriva mea.Si ma gandeam ca trebuie sa ies sa fac obisnuita "baie de multime".Si am renuntat.Pentru ca nu intelegeam ce s-a intamplat.Pentru ca nu stiam cum sa reactionez.Poate ca e bine sa ma prefac ca nu s-a intamplat nimic.Si mi-am varsat furia pe cei care au organizat totul pentru ca nu au mobilizat suficienti "aplaudaci".Ce s-a intamplat cu cei care ma aclamau?Unde sunt cei care ma imbratisau?
De ce nu-mi mai face nimeni nimic cadou?De ce ma uraste lumea?DE CE?

3 comentarii:

  1. Lumea te uraste pentru ca am ajuns sa vrem sa fugim cat om vedea cu ochii numai sa nu mai fim nevoiti sa traim in tara asta. Te uram pentru ca suntem saraci si umiliti si am ajuns de rusinea lumii! Si pentru ca as mai putea scrie pana maine inca un milion de motive pentru care te uram!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una sunt departe de toate problemele astea, dar familia mea inca este acolo, si implicit deci ma ating toate nebuniile astea. Tragic-umoristic, exact ca in Caragiale suntem. Punct ochit, punct tintit Iulian. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate pentru ca nu a inleles lumea ca nu e vina ta ca e criza in toata Europa . Poate ca nu au inteles ca eu, bugetar cu leafa mica si diminuata cu 25% , nu mai doresc sa platesc pensii de sute de milioane unora care au stiut candva " sa traga frumusel condeiul" mai exact pensiile unor asa zise cadre militare care- culmea- huiduie in timpul intonarii Imnului National.
    Pacat ca nu vedeti dincolo de ce va baga pe gat Antena si Realitatea.Mai urmariti si emisiuni economice, domule Iulian, ca sa intelegeti mai bine ce se intampla.

    RăspundețiȘtergere