luni, 8 februarie 2010

Despre prieteni

In societatea de azi prietenii sunt atat de rari!!!!!Viata iti ofera teste nebanuite in care vezi ca prietenii tai nu sunt de fapt chiar asa cum te-ai astepta.Prietenii uita de tine exact cand ai mai multa nevoie de ei.
Sa-i judecam?Nu stiu daca e bine.In fond,noi oamenii,ne erijam prea des in judecatorii celorlalti,prea avem tendinta de a-i pune pe toti in tipare dupa chipul si asemanarea noastra.E drept ca avem probleme si avem nevoie de ei,dar poate si ei au problemele lor.Desi...
Desi eu vad o prietenie ca pe o relatie sincera in care fiecare trebuie sa "sufere",aproape empatic cu celalalt.
Viata mi-a dat un astfel de test.Si am fost surprins sa vad ca mai exista pe pamant o specie de oameni pe care ii credeam de mult disparuti:PRIETENI DEZINTERESATI.Lectia vietii mele a fost simpla:"Nu primesti nimic pana nu daruiesti la randul tau!".
Si uite ca exista oameni care,in schimbul prieteniei,a unui gand bun,a unei vorbe frumoase,a unui zambet nu cer nimic in schimb.Sincer, nu ma asteptam.Sunt putini,dar totusi exista.Pentru ei am un singur indemn.
CRESTETI SI VA INMULTITI OAMENI BUNI!!!!!!!!!

Un comentariu:

  1. As vrea sa comentez dar nu am ce. Nu pot decat sa fiu de acord cu ce spui si sa ma bucur ca mai descopar(ce-i drept din ce in ce mai rar in ultima vreme) oameni ca tine.Ca o lege a compensatiei desi am suferit foarte mult ,pot spune cu mana pe suflet ca ma pot bucura de cativa prieteni adevarati.

    RăspundețiȘtergere