miercuri, 24 februarie 2010

Balanta deciziilor


Nu de putine ori suntem pusi in situatia de a alege in viata in anumite situatii.Nu de putine ori ne putem asemana cu o balanta,in mainile noastre ca niste talere tinem decizii importante pe care incercam sa le cantarim cu mintea sau cu inima.

Si va intreb dragilor.Cu ce e mai bine sa cantarim?Cu mintea sau cu inima?

Sa privim in trecutul unei relatii amintindu-ne doar de momentele frumoase traite,judecand astfel cu inima?Sau sa analizam si sa infieram orice greseala a fostului partener,punand astfel mintea la treaba?

Sa ne folosim mintea,punand intr-o ecuatie absurda,toate calitatile si defectele unei persoane cu care am vrea sa o luam de la capat?Sau sa ascultam doar glasul inimii si sa ne bucuram de tot ceea ce iti poate oferi neconditionat acea persoana?

Foarte multi oameni obisnuiesc sa spuna,ca indiferent de deciziile pe care le iei la rascrucile vietii,vei ajunge sa ai pareri de rau mai tarziu.Fiecare drum care ti se deschide in fata poate avea portiuni line dar si capcane in care nu vrei sa aluneci.De un singur lucru putem fi siguri:atunci cand ajungi la o rascruce,nu te mai poti intoarce inapoi,trebuie sa o iei pe un drum sau altul.

Desigur ca intrebarea pusa poate avea o mie de raspunsuri,in functie de fiecare caracter.Eu personal am judecat de foarte multe ori cu inima si am suferit imens.Au fost si momente cand am fost lucid si tot am suferit.

Voi dragilor,cei ce cititi,aceste randuri,cum faceti alegerile?Faceti-va putin timp si scrieti-mi cum judecati !

Un comentariu:

  1. Eu as spune ca ar trebui sa tratezi lucuruile cu mai multa maturitate.

    RăspundețiȘtergere